3.3.06

Tagging er sjovt ......

- og jeg blev det af ToneM ( http://blogg.hobbyboden.com/tonem/ )

Fire jobber jeg har hatt:

Dokumentdesigner
Oversætter
Kok
Rengøringskone
(bare for at tage yderlighederne)

Fire filmer jeg kan se om igjen:

Italiensk for begyndere
Blinkende Lygter
Den Lyserøde Panter (men det SKAL være Peter Sellers) - hele striben, tak.
Amarcord

Fire steder jeg har bodd:

Femø
Korsør
Århus
York

Fire TV-serier jeg liker:

Jeg kan ikke lide serier

Fire matretter jeg liker:

Min egen lasagne
Les' Shepherds Pie
Vitello Tonnato
Kalvetunge med spinat og sennepskartofler (alla Venetiana)

Fire nettsteder jeg besøker daglig:

www.politiken.dk
www.dr.dk
www.hobbyboden.com
www.bibliotek.dk
- samt blogs i lange baner

Fire ting jeg har lyst til å gjøre før jeg dør:

Kysse Les på toppen af tårnet på Castello d'Angelo
Se mine børn blive midaldrende
Besøge familie og venner i USA og Canada
Lære russisk

Dett var dett !...og har du lest dette - er du tag'et !

Ingen kommentarer: