6.4.06

Jeg VIDSTE det! (klik for at læse artikel)

- selvom artiklen skuffede.

Der var ingen aha-opdagelser, bare almindelig perlehønselogik.

Næh, så var vores version af perlehønselogikken fra mine yngre dage af samme konklusion, men en del morsommere:

Når man er single kommer man sent hjem og kigger i køleskabet. Derefter udstøder man et afgrundsdybt suk over det manglende udbud og går i seng.
Når man har en partner kommer man sent hjem og kigger i sengen. Derefter udstøder man et afgrundsdybt suk over det manglende udbud og overfalder køleskabet.

Det dybt tragiske er næste hvor mange langvarige forhold det rent faktisk passer på ....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dit indlæg vækker rystende genkendelse fra mit eget liv!

Jeg har prøvet begge de beskrevne situationer - og i sin tid da jeg blev skilt oplevede jeg, uden at gøre mig særlige anstrengelser et ret stort vægttab.

Og jeg blev i den periode ganske ofte spurgt: Hvor meget har du egentlig tabt dig nu?

Og jeg svarede med et glimt i øjet: Ca 105 kg! (eksmanden vejede omkring de 95 ;-)

Dana Watsham sagde ...

Jep, jeg oplevede det samme da jeg blev skilt i sin tid (hold da kææææft - er det virkelig 13 år siden?????). Kiloene raslede bare af!
Det vækker tanker om hvad der egentlig sker fysiologisk, når men er i krise af den ene eller den anden årsag?
Jeg var nyskilt og nyforelsket - der forsvandt 20 kilo uden anstrengelser. De kom så igen da jeg måtte holde op med kokkejobbet (laaaang historie), men indtil da var det bare Slank Tante!