24.2.07

Almost Heaven ....

Jeg har haft et par ekstra fridage (en af fordelene ved at være vikar). Onsdag efter fyraften afhentede jeg på det lokale bibliotek:

Minette Walters' samlede værker - på originalsproget - på lydbog - i uforkortet udgave.

Jeg havde glemt, hvor frysende uhyggelig "The Sculptress" er. Jeg havde ganske fortrængt det skruede plot i "The Icehouse". Resten står som et tårn ved siden af computeren og venter på at blive hørt, og Sammy synes jeg hører 'lommelede lydbøger' (har vi opdraget en ordleger? Yes.....).

Og intet går så godt til sjalsblonde (pødens dølse for viderekomne) og hjemmestrikkede sokker som grumme historier om menneskelige dårskaber.

Det er DAJLIGT!

2 kommentarer:

Nørkleriet sagde ...

Lydbøger styrer til strik!! Især en god krimi.

Dana Watsham sagde ...

Amen!

Minette Walters kan ses på strikkefastheden. En anelse løsere, når plottet går i forklaringsmode - superfast, når hun vrider lige en tand mere menneskelig afstumpethed ud af det ....