20.7.07

Kyllinger og tudekiks ....

Heeeelt ærligt!

Alle har vidst i mange år, at cykelsporten er bundrådden. Vis mig en cykelrytter der vinder, og jeg skal vise dig en dopet mand!

Der er (så vidt jeg ser på sagen) kun to måder at reagere på:

  1. man erklærer sig trestjernet, slaggalvaniseret ligeglad med om idrætsudøvere bruger doping
  2. man undlader at se skidtet

Personlig hører jeg til i kategori 2. I min personlige wiki er "yndlings" og "sport" uforenelige størrelser. Jeg er SÅ ligeglad med alt andet end OL (og det skyldes, at der trods alt endnu er få amatører, der deltager i OL), fordi det ikke handler om personlig indsats eller 'højere, længere, bedre'. Det handler om penge, og så dør magien.

Lidt lissom når Disney Studios omskriver Brdr. Grimm ....

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vi må stifte en forening for kategori 2'ere!

Dana Watsham sagde ...

Jaaaaah!

"Folkebevægelsen for et Sportsfrit TV"

Anonym sagde ...

Det giver vist snart sig selv på den ene kanal. Har jeg hørt.