8.2.06

Kunsten at sove med katte

Jeg er ikke så vant til at dele køje med katten, i og med at det hovedsalig har været Les der havde kattetække overfor de få sengeputtere vi har haft. Zigzag var den store undtagelse, og det skyldtes vist mest hans hår-fetish (der er noget helt specielt ved at sove med en siameser viklet ind i et langt hår ... don't ask)

Men både Flint og Fru Jensen betragter MIN dyne som lovligt territorium, med det resultat at når jeg vender mig i søvne bliver dynen bare liggende, solidt tynget ned af to vintersmælderfede missedyr.

I morges vågnede jeg og frøs som en chihuahua i snestorm - jeg, der ellers ALDRIG fryser? Ender med at jeg kryber til køjs i uldne underbukser, pyjamus og sweater! Og får hedetur efter to timer, om Murphys Lov ikke er sat ud af funktion.

Ingen kommentarer: