26.10.09

Rigdom til huse ....

Vi har jo de her gode venner på Søbakkegård, som avler Spelsau, ikke? Som vi handler lammekød med osv?

Hvert år, når de sender lam på slagteriet får de klippet dem, fordi det giver en bedre kødpris. Så mailer de til mig, at der står et par sække uld til afhentning. Og jeg finder en chauffør og tuller til Krøjerup Overdrev og henter et par sække uld.

I år var der SEKS STORE STOPPEDE SÆKKE - af dem der ser ud som om de er syet af gamle presenninger, ikke?

Det er langt mere end jeg kan nå at arbejde mig igennem, også hvis jeg sender det til kartning. Derfor et let rundkastet spørgsmål: Er der nogen håndspindere derude, som ville være interesseret i noget af det?

Send en mail hvis I er. Men det sorte er mit .... ;o)

1 kommentar:

Annie sagde ...

Hej Dana
Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at strikke en trøje af en lammeham. Sådan rigtigt fra nyklippet uld til nyvasket trøje, er der "hele hamme" i dine sække?
Jeg er åbenbart midlertidigt blevet @ blind, for jeg kan ikke finde din mailadresse her, men min er annie(a)thekla.dk og jeg vil blive glad for at høre fra dig.
Krams