26.8.10

Okæh, vi tager lige en mundfuld idyl ...

Når nu det endelig ikke regner eller blæser halvanden pelikan - og larmeho'derne på Flådestationen holder en lille pause - må man udenfor med kaffe, lydbog og almen afstressning.


Den gamle klunsede stol er afgået ved en ærefuld død af alderdom og fugt, så jeg har klunset en anden udestol. Den skulle bare lige ha' et par klatter lim og lidt sæbevand, så var den så god som ny - og kostede kun besværet med at slæbe den hjem.

Faktisk kan jeg godt forarges en del over alle de der "se hvad jeg har købt", når der kan hentes masser af gode og brugbare sager ved både containerjagt og i genbrugsbutikker.

Sagde nogen ressourcespild?


"Jeg gør ikke, bare min kattemad ikke er genbrug!"


... hvorpå der dukkede forbipasserende fodgængere op i horisonten, og hun fik mere travlt med at gøre sig lækker end med at være værdig og selvstændig.


Den Pæreformede Puttekat (AKA Kaptajn Flint) holdt lidt mere på formerne.


"Hvem kalder du pæreformet, hva? Hva?"

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Lækre katte.
Se mine på
www.thecatsfromlongtownsend.blogspot.com
Hilsen Kirsten

Unknown sagde ...

Åhhhh hvor ER han bare dejlig!!!! Charme, selvtillid og lækker pels! (Og smukke knorhår! :O)
Stinne