23.10.07

{ Pay It Forward } Gaver på vandring

{ jeg vandrer efter Irene) - og retningslinjerne er: }

{ Jeg lover at sende en fin hjemmelavet gave til de første 3 personer, som skriver en kommentar her, og som vil være med til at sende gaver på vandring. Jeg ved endnu ikke hvad gaven vil være og jeg kan ikke love at du får den i morgen eller i næste uge, men du får den inden der er gået 365 dage - det lover jeg! Det eneste jeg beder dig om at gøre til gengæld, er at du selv sender 3 gaver på vandring ved at give det samme løfte på din egen blog. }

5 kommentarer:

Vivian sagde ...

dét er en sjov idé - og med den deadline tør jeg godt melde mig ind ;-) (Og det ka' jo være JEG slet ikke får nogle kommentarer *fniiiis*)

Håber du er ved at være frisk igen?!

KH Vivian

Anonym sagde ...

Det lyder som en sjov idé, så den er jeg med på.
KH Lise

Pia sagde ...

Den griber jeg - og sender videre :-)
Kh PiaT

Sifka sagde ...

Sjov ide, men jeg kom jo for sent!
Kan jeg begynde det samme på min blog? Jeg er lidt tungnem lige nu:)

Sifka sagde ...

Opdatering: Nu har jeg luret den og er inde:)